15 Yaşındaki Genç Çocuğun Ölümünün Ardından Aileye Tehdit Mesajları Gönderildi
Büyükçekmece'de gerçekleşen korkunç bir olayda, 15 yaşındaki Abdülbaki Demirel'in bıçaklı bir saldırıda hayatını kaybetmesinin ardından aile, tehdit mesajları almaya başladı. Olayın detayları güvenlik kameraları aracılığıyla ortaya çıkarken, baba Cevdet Demirel konuyla ilgili açıklamalarda bulundu. Aile, suç duyurusunda bulunduklarını ve yasal haklarını sonuna kadar kullanacaklarını belirtti. 10 Mayıs Pazar günü yaşanan olay, Muratçeşme Mahallesi'nde meydana geldi. Abdülbaki, 14 yaşındaki Savaş I. ile tartıştıktan sonra iki kişi tarafından bıçaklandı. Ağır yaralanan genç, hastanede yapılan müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. Olayın failleri E.B. (16) ve M.A.D. (17) kısa sürede gözaltına alındı ve tutuklandı. Baba Cevdet Demirel, "Hukuki süreç başladı, biz de bu süreçte gerekeni…